PROGRAM

GAU'de

Pazarlama

Bilgiler
Fakülte
Uygulamalı Sosyal Bilimler Yüksekokulu
Bölüm
Pazarlama
Eğitim
Lisans
Süre
4
Ücret
26.000 ₺
Burs
Evet
Akreditasyon
YÖK - YÖDAK
Eğitim Dili
İngilizce

Program Hakkında

GAÜ Pazarlama Yönetimi  Programının amacı işletmecilik temel konuları yanında özellikle pazarlama alanında eğitilmiş, bilgili, kültürlü, global pazarlarda başarılı olacak elemanlar yetiştirmektir. Programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, pazarlama konuları yanında, yabancı dille de donanmış olacaklarından, küresel ortamda başarılı olmak için gereken tüm özellikleri taşıyacaklardır. Öğrencilerimizin  analiz ve sentez yapma yeteneklerini artıran, iletişim becerilerini geliştiren, yaratıcı ve araştırmacı bireyler olarak yetiştirmeyi hedef alan Pazarlama Yönetimi  Programı,bilgisayar ve diğer eğitim teknolojilerini de öğrencilerin hizmetine sunmaktadır. Uluslararası pazarların talep ettiği, özgüveni tam, kendini rahatça ifade eden, girişimci ruhlu öğrenciler yetiştirmek programın temel amacını oluşturmaktadır. GAÜ Pazarlama bölümü mezunları hem devlet hemde özel sektörde çok geniş iş imkanlarına sahiptirler.        

Kariyer Olanakları

Bugünün global işortamında en büyük istihdamalanlarından biri olan Pazarlama pek çok iş imkanı sunan güçlü bir alandır. GAÜ pazarlama alanı doğrultusunda yoğunlaşan öğrencilerine çeşitli kariyerim kanları sunmaktadır. Pazarlama Müdürü Pazarlama Uzmanı Pazarlama Kordinatörü Pazarlama ve iletişim müdürü Satış Yöneticisi Pazar Araştırma Analisti Reklam Yoneticisi Ürün ve marka yoneticisi Küresel pazarlama yöneticisi Elektronik pazarlama müdürü Perakende satış yoneticisi

Öğrenci Görüşleri

İşletme ve Ekonomi Fakültesi öğrencileri ve mezunları için muhteşem olasılıkları geniş bir yelpaze şeklindesunuyor. Pazarlamalisansı temelde sağlam bir altyapı sunarak tasarlanmıştır. Pazarlama Bölümü rekabetçi bir işpazar talebini karşılamakla birlikte,güçlü birlider olmak içinteori,vaka çalışmaları, bireysel projeler, pazarlama, markalaşma, reklamyenilikçiyaklaşımları etkiliyöntemleriile öğrencilerine sağlamaktadır. Ayrıca,onlarıseçtikleri alandarekabetçiolmak için de yardımcı olarak, öğrencilerine müşteriodaklı yaklaşım anlayışını kazandırmak için de çabalamaktadır.Bu programsadecepazarlama alanındabilgi edinmek içinfırsat sağlamakla birlikte, aynı zamandafinans,muhasebe, yönetim ve diğer önemlidisiplinleri kapsayan, kapsamlı birişletme eğitimide olmaktadır. Öğretim üyeleri yüksek nitelikli olmakla birlikteöğrencilerin profesyonelbecerilerini geliştirmek içinyardımcı olmaktadırlar.Yani tereddütsüzbaşarılı birgeleceğiseçin! Palina Turuntayeva Faculty of Business and Economics Marketing Department

Tercihim

Pazarlama bölümü olarak öğrencilerimizin hem teorik hemde uygulamalı konularda donanıma sahip olmaları amaç edinilmiştir. Seçkin kadromuzla uluslararası iş alanlarında mezunlarımızın kariyer sağlayacakları fırsatı sunuyoruz.

Bölüm Dersleri

Yıl 1

 

Güz

 

BUS101

Introduction to Business Management

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

COMP103

Introduction to Computer & Information Systems

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

PSYC100

Intoduction to Behavioral Science I : Psychology

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

MAT101

Business Mathematics I

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

EGL101

Development of Reading Skills

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

NH001

National History

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Bahar

 

BUS108

Principles of Management

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

COMP104

Intoduction to Computer & Information Systems II

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

SOCY100

Introduction to Behavioral Science II : Sociology

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

MAT102

Business Mathematics II

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

EGL102

Development of Writing Skills

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

NH002

National History II

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Yıl 2

 

Güz

 

BUS211

Microeconomics

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS203

Financial Accounting I

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS205

Statistics I

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS207

Introduction to Law

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

CS201

Communication Skills I

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

TURK001

Turkish I

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Bahar

 

BUS212

Macroeconomics

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS204

Financial Accounting II

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS206

Statistics II

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS208

Business Law

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

CS202

Communication Skills II

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

TURK002

Turkish II

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Yıl 3

 

Güz

 

BUS301

Organizational Behavior

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS303

Human Resource Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS305

Quantitative Methods & Forecasting

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS307

Business Finance I

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS315

Principles of Marketing

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRME001

Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

Bahar

 

BUS302

E-Commerce

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS304

Operations Management

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

BUS306

Management Info Systems

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS450

Consumer Behavior

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS457

Marketing Strategy

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRME001

Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

STJ030

Internship - 30 Calendar Days

CR:(0,0)0

ECTS:1

 

Yıl 4

 

Güz

 

BUS401

International Business

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS456

International Marketing

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS458

Integrated Marketing Communications

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRME001

Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRGE001

Non-Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRGE001

Non-Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

Bahar

 

BUS404

Strategic Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS459

Marketing Seminar

CR:(0,0)3

ECTS:5

 

TRME001

Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRME001

Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRGE001

Non-Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRGE001

Non-Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

Seçmeli Dersler

 

BUS318

Business to Business Marketing

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS430

Supply Chain Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS434

Persuasive Techniques in Communication and Strategies

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS436

Contemporary Issues in Marketing

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS448

Marketing Channels

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS449

Managing Customer Relationship

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS451

Sales Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS452

Advertising and Promotion

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS453

Brand Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS455

Marketing Research

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS466

Health Care Marketing

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS469

Retail Marketing & Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

Fakülte Tanıtım Videosu

Bilgiler
Fakülte
Uygulamalı Sosyal Bilimler Yüksekokulu
Bölüm
Pazarlama
Eğitim
Lisans
Süre
4
Ücret
26.000 ₺
Burs
Evet
Akreditasyon
YÖK - YÖDAK
Eğitim Dili
İngilizce

Program Hakkında

GAÜ Pazarlama Yönetimi  Programının amacı işletmecilik temel konuları yanında özellikle pazarlama alanında eğitilmiş, bilgili, kültürlü, global pazarlarda başarılı olacak elemanlar yetiştirmektir. Programı başarıyla tamamlayan öğrenciler, pazarlama konuları yanında, yabancı dille de donanmış olacaklarından, küresel ortamda başarılı olmak için gereken tüm özellikleri taşıyacaklardır. Öğrencilerimizin  analiz ve sentez yapma yeteneklerini artıran, iletişim becerilerini geliştiren, yaratıcı ve araştırmacı bireyler olarak yetiştirmeyi hedef alan Pazarlama Yönetimi  Programı,bilgisayar ve diğer eğitim teknolojilerini de öğrencilerin hizmetine sunmaktadır. Uluslararası pazarların talep ettiği, özgüveni tam, kendini rahatça ifade eden, girişimci ruhlu öğrenciler yetiştirmek programın temel amacını oluşturmaktadır. GAÜ Pazarlama bölümü mezunları hem devlet hemde özel sektörde çok geniş iş imkanlarına sahiptirler.        

Kariyer Olanakları

Bugünün global işortamında en büyük istihdamalanlarından biri olan Pazarlama pek çok iş imkanı sunan güçlü bir alandır. GAÜ pazarlama alanı doğrultusunda yoğunlaşan öğrencilerine çeşitli kariyerim kanları sunmaktadır. Pazarlama Müdürü Pazarlama Uzmanı Pazarlama Kordinatörü Pazarlama ve iletişim müdürü Satış Yöneticisi Pazar Araştırma Analisti Reklam Yoneticisi Ürün ve marka yoneticisi Küresel pazarlama yöneticisi Elektronik pazarlama müdürü Perakende satış yoneticisi

Öğrenci Görüşleri

İşletme ve Ekonomi Fakültesi öğrencileri ve mezunları için muhteşem olasılıkları geniş bir yelpaze şeklindesunuyor. Pazarlamalisansı temelde sağlam bir altyapı sunarak tasarlanmıştır. Pazarlama Bölümü rekabetçi bir işpazar talebini karşılamakla birlikte,güçlü birlider olmak içinteori,vaka çalışmaları, bireysel projeler, pazarlama, markalaşma, reklamyenilikçiyaklaşımları etkiliyöntemleriile öğrencilerine sağlamaktadır. Ayrıca,onlarıseçtikleri alandarekabetçiolmak için de yardımcı olarak, öğrencilerine müşteriodaklı yaklaşım anlayışını kazandırmak için de çabalamaktadır.Bu programsadecepazarlama alanındabilgi edinmek içinfırsat sağlamakla birlikte, aynı zamandafinans,muhasebe, yönetim ve diğer önemlidisiplinleri kapsayan, kapsamlı birişletme eğitimide olmaktadır. Öğretim üyeleri yüksek nitelikli olmakla birlikteöğrencilerin profesyonelbecerilerini geliştirmek içinyardımcı olmaktadırlar.Yani tereddütsüzbaşarılı birgeleceğiseçin! Palina Turuntayeva Faculty of Business and Economics Marketing Department

Tercihim

Pazarlama bölümü olarak öğrencilerimizin hem teorik hemde uygulamalı konularda donanıma sahip olmaları amaç edinilmiştir. Seçkin kadromuzla uluslararası iş alanlarında mezunlarımızın kariyer sağlayacakları fırsatı sunuyoruz.

Bölüm Dersleri

Yıl 1

 

Güz

 

BUS101

Introduction to Business Management

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

COMP103

Introduction to Computer & Information Systems

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

PSYC100

Intoduction to Behavioral Science I : Psychology

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

MAT101

Business Mathematics I

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

EGL101

Development of Reading Skills

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

NH001

National History

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Bahar

 

BUS108

Principles of Management

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

COMP104

Intoduction to Computer & Information Systems II

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

SOCY100

Introduction to Behavioral Science II : Sociology

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

MAT102

Business Mathematics II

CR:(3,0)3

ECTS:8

 

EGL102

Development of Writing Skills

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

NH002

National History II

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Yıl 2

 

Güz

 

BUS211

Microeconomics

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS203

Financial Accounting I

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS205

Statistics I

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS207

Introduction to Law

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

CS201

Communication Skills I

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

TURK001

Turkish I

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Bahar

 

BUS212

Macroeconomics

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS204

Financial Accounting II

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS206

Statistics II

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

BUS208

Business Law

CR:(3,0)3

ECTS:6

 

CS202

Communication Skills II

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

TURK002

Turkish II

CR:(0,0)0

ECTS:2

 

Yıl 3

 

Güz

 

BUS301

Organizational Behavior

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS303

Human Resource Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS305

Quantitative Methods & Forecasting

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS307

Business Finance I

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS315

Principles of Marketing

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRME001

Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

Bahar

 

BUS302

E-Commerce

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS304

Operations Management

CR:(3,0)3

ECTS:4

 

BUS306

Management Info Systems

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS450

Consumer Behavior

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS457

Marketing Strategy

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRME001

Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

STJ030

Internship - 30 Calendar Days

CR:(0,0)0

ECTS:1

 

Yıl 4

 

Güz

 

BUS401

International Business

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS456

International Marketing

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS458

Integrated Marketing Communications

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRME001

Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRGE001

Non-Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRGE001

Non-Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

Bahar

 

BUS404

Strategic Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS459

Marketing Seminar

CR:(0,0)3

ECTS:5

 

TRME001

Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRME001

Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRGE001

Non-Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

TRGE001

Non-Departmental Elective

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

Seçmeli Dersler

 

BUS318

Business to Business Marketing

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS430

Supply Chain Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS434

Persuasive Techniques in Communication and Strategies

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS436

Contemporary Issues in Marketing

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS448

Marketing Channels

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS449

Managing Customer Relationship

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS451

Sales Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS452

Advertising and Promotion

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS453

Brand Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS455

Marketing Research

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS466

Health Care Marketing

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

BUS469

Retail Marketing & Management

CR:(3,0)3

ECTS:5

 

Fakülte Tanıtım Videosu

Sormak istediklerin burada

Sıkça sorulan sorular sayfamıza bir göz at. Birçok sorunun cevabı orada.

Aradığın tüm bilgiler burada

Girne Amerikan Üniversitesi 2019 kitapçığını PDF formatında indirebilirsin.