- AKADEMİK
- FAKÜLTELER
- ECZACILIK FAKÜLTESİ
- İŞLETME FAKÜLTESİ
- SİYASAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
- HUKUK FAKÜLTESİ
- İLETİŞİM FAKÜLTESİ
- SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
- MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ
- BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
- MİMARLIK, TASARIM VE GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
- SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
- TURİZM FAKÜLTESİ
- TIP FAKÜLTESİ
- Kariyer Merkezi
- YÜKSEKOKULLAR
- MESLEK YÜKSEKOKULU
- HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU
- HAVACILIK YÜKSEKOKULU
- SAĞLIK MESLEK YÜKSEKOKULU
- DENİZCİLİK YÜKSEKOKULU
- SAHNE SANATLARI YÜKSEKOKULU
- SAHNE SANATLARI YÜKSEKOKULU (DANS)
- SAHNE SANATLARI YÜKSEKOKULU (OYUNCULUK)
- HAZIRLIK OKULU
- LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA ENSTİTÜSÜ
- E-LEARNING
- AKADEMİK TAKVİM
- ÜNİVERSİTE HAKKINDA
- MESAJLAR
- KALİTE GÜVENCESİ
- Kalite Kılavuzu ve Formlar
- Kalite Kurulu Raporlar
- Kalite Kurulu Organizasyon Şeması
- Kalite Komisyonu Üyeleri
- Kalite Komisyonu Çalışma Takvimi
- Kalite Komisyonu Yönergesi
- Kalite Komisyonu Toplantı Tutanakları
- Kalite Komisyonu Amaçlar, Hedefler ve Etkinlikler
- Kalite Güvencesi Ofisi
- Kalite Kurulu İletişim
- İLETİŞİM
- GAÜ LOGO
- Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
- Vizyon ve Değerler
- Onursal Doktoralar
- GAÜ'nün Tarihçesi
- GAÜ'nün Misyonu
- Dünyada GAÜ
- Akademik İşbirlikleri
- ADAY
- ARAŞTIRMA
- KAMPÜS
- Oryantasyon Günleri
- E-Learning Merkezi
- Kampüs Haritaları
- Kültürlerarası Yaz Okulu
- Spor Kulüpleri
- Sağlık Merkezi
- Restorantlar
- Kültürlerarası Merkez
- Kampüs Haritaları
- Danışmanlık Servisi
- HİZMETLER
- GAÜSEM
- Öğrenci Yurtları
- Etkinlikler
- Haberler
- Duyurular
- Kariyer Merkezi
- Mağaza
- E-LEARNING UYGULAMASI | MOODLE
- (Güncellenmiştir) Diploma Formu
- Fakülte Sekreterleri İletişim
- Öğrenci Email ve Elearning Bilgileri
- E-Learning ve Sıkça Sorulan Sorular (SSS)
- Mükemmeliyet Merkezi
 
    HAVACILIK YÜKSEKOKULU
Duyurular
GAÜ'DEN
2024-2025 SPRING INTERNSHIP APPLICATIONS INFORMATION
2024-2025 Bahar Dönemi Staj Başvuruları Bilgileri
Pegasus Yer Hizmetleri ile Staj Programımız için başvuruları kabul ettiğimizi duyurmaktan mutluluk duyuyoruz.
2024-2025 akademik yılı yaz döneminde gerçekleştirilecek zorunlu staj için başvuru belgeleri aşağıdaki gibidir:
1. Öğrenci belgesi
2. 4 adet pasaport boyutunda fotoğraf
3. Temiz sabıka kaydı olduğunu gösteren belge (Yabancı öğrenciler için KKTC polis merkezinden Karakter Belgesi/Sabıka Kaydı)
4. Pasaport (yabancı öğrenciler için) veya kimlik fotokopisi (Türk ve KKTC vatandaşları için)
5. Belge teslimi için 09:00-17:00 saatleri arasında Fakülte Sekreteri Bayan Zainab Gulfaraz ile iletişime geçiniz. (Havacılık Okulu Sekreterlik Ofisi)
6. İkametgah Belgesi (TC)/İkamet İzni (Yabancı Öğrenciler)
7. Usulüne uygun olarak doldurulmuş ve imzalanmış Staj formları. (Eklerden indirin)
8. Staj kayıt defteri (Eki indirin) (Not: CACS öğrencisi CACS kayıt defterini, AVM öğrencisi ise AVM kayıt defterini yazdıracaktır)
9. Tüm staj dönemini kapsayan sigorta formu. (Sigortayı kanıtlayan belgelerin teslimi, sigorta başvuru tarihleri ve belgelerin teslimi dahil olmak üzere bu sayfadaki başka bir duyuru ile duyurulacaktır. Bu sayfayı takip etmek bireyin sorumluluğundadır.)
Lütfen unutmayın:
• 1-7 numaralı listede yer alan belgelerin 25 Mart 2025 saat 17:00'ye kadar teslim edilmesi gerekmektedir. Başvurularını tamamlamayan veya belgelerini bu tarihe kadar teslim etmeyen öğrenciler, staj başvurularını ancak gelecek yıl tamamlayabilirler.
• Kabin öğrencileri için 15 günlük sigorta yaptırma zorunluluğu vardır, Havacılık Yönetimi öğrencileri ise 30 günlük staj dönemi için geçerli sigorta yaptırmalıdır. (Sigortayı kanıtlayan belgelerin teslimi, sigorta başvuru tarihleri ve belgelerin teslimi dahil olmak üzere bu sayfadaki başka bir duyuru ile duyurulacaktır. Bu sayfayı takip etmek bireyin sorumluluğundadır.)
• Staj tarihleri başvuruların tamamlanmasının ardından web sitemizden duyurulacaktır.




