BAYRAKTAR: “FOTOĞRAF YARIŞMALARI FOTOĞRAFÇININ, DÜNYAYLA VE DİĞER İNSANLARLA İLETİŞİM KURMASINI ...

Haberler

GAÜ'DEN

BAYRAKTAR: “FOTOĞRAF YARIŞMALARI FOTOĞRAFÇININ, DÜNYAYLA VE DİĞER İNSANLARLA İLETİŞİM KURMASINI ...

Girne Amerikan Üniversitesi (GAÜ) Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Ümmü Altan Bayraktar, Kıbrıs İktisat Bankası Ltd. tarafından düzenlenen ‘Kıbrıs’a Dair Herşey’ konulu Cep Telefonu Fotoğraf Yarışması’nda seçici kurul üyesi olarak yer aldı.

Havadis Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Hüseyin Ekmekçi, GAÜ Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Ümmü Altan Bayraktar, Ahmet Kasımoğlu ve İktisatbank Yetkililerinin yer aldığı seçici kurul, yoğun katılımın gerçekleştiği fotoğraf yarışmasında yarışmaya katılan eserler arasından şartnameye uygun ilk 20 eseri seçti.

Kıbrıs İktisat Bankası Genel Müdürlük Binası’nda gerçekleşen ve ilk 20 eserin seçildiği kurulun ardından, seçilen fotoğraflar Kıbrıs İktisat Bankası Ltd.’nin resmi facebook hesabı üzerinden kamuoyu ile paylaşılarak oylamaya açılacak ve sosyal medya hesapları üzerinden yapılacak oylama ile kazanan eserler halk tarafından belirlenecek.

Teknolojinin cep telefonları ve tablet aracılığıyla sunduğu yenilikleri hayatın her alanında değerlendirebilmek, günlük yaşamın vazgeçilmez parçası haline gelen ve yüksek kalitelerde fotoğraf çekmeye olanak tanıyan cep telefonları ve tabletler aracılığıyla Kıbrıs’ın güzelliklerini ortaya çıkarmak amacıyla düzenelenen fotoğraf yarışmasında seçici kurul üyesi olarak yer alan GAÜ Öğretim Üyesi Bayraktar; ülkemizde özel sektörün desteklediği ve düzenlediği fotoğraf odaklı yarışmaların, kurumun bilinirliğine katkı sağlamasının yanında, fotoğrafın yaygınlaşması, sevdirilmesi, profesyonel ya da amatör olarak fotoğraf ile ilgilenenlerin fotoğrafçılık yöntem ve yaklaşımlarının öğrenilmesine olan katkısı konularının önemine değindi.

Bayraktar, böylesi yarışmaların sosyal avantajlarının yanında, bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelerle birlikte kurumların bilinirliklerinin, ürün ve hizmetlerine olan sadakatin artması vb. avantajları olan kurumsal itibar kavramının özellikle web 2.0 teknolojileri ile dijital ortamda da öneminin arttığına işaret ederek, dijital ortamda sosyal medya pazarlamasının diğer pazarlama teknikleri ile entegre bir şekilde oluşturulan pazarlama planlarında aktif olarak yer almasının önemine değindi. Bayraktar açıklamasının devamında ise,

“Çağdaş yaşam yarışmaları destekler. Yaşamın kendisi yarıştır. Yarışma, kazanılsın ya da kaybedilsin, yarışanların tümüne önemli deneyimler kazandırır. Günümüzün en önemli iletişim ve anlatım aracı olan fotoğraf yarışmaları da; fotoğrafçının dünyayla ve diğer insanlarla iletişim kurmasını sağlarken, kurumların dijital ortamda itibarını yönetebilmesi ve koruyabilmesi için önemli birer araç durumundadır” dedi.