2016-2017 BAHAR DÖNEMİ KURUMLAR ARASI GEÇİŞ BAŞVURULARI DUYURUSU

Tarih: 06/02/2017

YÖK Mevzuatı çerçevesinde Üniversitemiz  bahar döneminde sadece önlisans bölümlerine yatay geçiş kabul edebilecektir. Üniversitemize Kurumlararası geçiş başvurusunda bulunacak öğrenciler için Üniversitemiz, başvuru şekli ve tarihi, gereken belgeler aşağıda tarafınıza sunulmuştur. Başvuru için        06 Şubat 2017 son gündür, belgelerin eksiksiz ve zamanında gönderimi önemle rica olunur.

 

 

UYGUN GÖRÜLEN BAŞVURULARA KONTENJANLAR ÇERÇEVESİNDE KESİNTİSİZ EĞİTİM BURSU SAĞLANACAKTIR.

 

Başvuru için gerekli olan evraklar:

 

  • Adayın, yatay geçiş yapmak istediği programı belirtir dilekçe,
  • Lise Diploması Fotokopisi
  • Disiplin Cezası alınmadığına dair belge
  • Kimlik Fotokopisi
  • Öğrenci Belgesi
  • Transkript
  • Ders içeriklerini gösteren belge
  • Not Çizelgesi
  • ÖSYM sınav sonuç belgesinin internet çıktısı,

 

BAŞVURU ŞEKLİ VE TARİHLERİ: Başvurular bizzat, posta ya da e-mail yolu ile yapılacaktır. Ön başvurunuzu e-mail ile gönderdikten sonra orjinal belgeleri posta yolu ile iletmeniz gerekmektedir.          06 Şubat 2017 başvurular için son gündür, geç ve eksik belge ile yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.

 

Posta Adresi : Üniversite Yolu, Karaoğlanoğlu, Girne Amerikan Üniversitesi, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Girne, K.K. T.C.

 

E-Mail: kayit@gau.edu.tr

 

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı 



Akreditasyonlar


İletişim